sobota, 8 października 2016

Po jeszcze dłuższej przerwie.

    Uff! Minęło dwa i pół roku a ja nawet nie zdałem sobie sprawy z tego, kiedy to się właściwie stało. Przez cały ten czas wcale nie zaglądałem na tego bloga, zbyt zajęty byłem... praktycznie niczym. Przeczytałem parę książek, obejrzałem kilka interesujących dokumentów i masę filmów o tematyce, którą będę mógł wykorzystać w mojej opowieści. A co do samego Nowego Porządku Świata, książce, którą mam zamiar wydać w ciągu... kiedyś. Ta historia ewoluowała z krótkiej opowiastki na EPICKĄ WIELOWĄTKOWĄ OPOWIEŚĆ. Oczywiście, nie zapomnijmy o tym, że będzie wypchana dowcipami o kutaszeniu i puszczaniu bąków. ALE ZA TO EPICKICH BĄKÓW.
     Żarty na bok (nie, serio, będą dowcipy o kutaszeniu), uważam, że doszkoliłem się wystarczająco w stylu i logice, i prowadzeniu fabuły, by dać radę napisać dokładnie to, co chcę przekazać. Wcześniej myślałem, że powinienem trzymać was, czytelników, za rączkę, pokazując wam palcem, co gdzie jest i jak macie na to zareagować. Uważałem to za dobre rozwiązanie... ale zmieniłem zdanie. Co jakie jest naprawdę, zależeć będzie tylko od waszego postrzegania świata.
     Wszystkie rozdziały aktualnie znajdujące się na blogu zostaną gruntownie przebudowane i rozwinięte o nowe wątki, postaci i ulepszone, logiczne dialogi. Miejsca akcji mogą się zmienić, relacje między bohaterami również, jak i sam główny cel powieści.
     Już dzisiaj zaczynam pracę nad przebudową pierwszego rozdziału.
     Miłego czekania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz